Friday, June 4, 2010

khidmat masyarakat 2010







this time khidmat masyarakat at same place kt cameron.aku kena incharge mkanan.lps aku balik dr t'ganu aku kena g cameron pulak.siannyer lah my daughter asyik kena tinggal.papa akn ambik alih my duty start 2-4 jun.

bf nk bertolak ke cameron aku kenalah cari bahan utk masakn.chef kmi cm besa Pak Bakar aka Pak Ngah bersma anak buahnya yg lain.brg2 di beli sekitar permtg pauh jer...aku kerah geng2 yg gagah utk punggah brg naik ke lori.

travel hampir half a day.sampi di kmpg kuala boh lunch dh ready.kita santap dulu...perut mmg tgh lapor...lps tu diteruskn ngn xtvt perasmian dgn ucpn dr pengarah n tok batin.

pas2 we all dgn penduduk kpg gotong royong prepair mkan mlm.meriah nyer cm ada kenduri kawin...special nyer dorg ni nice and rajin sgt.anak2 dorg akan basuh pinggan masing2 sambil berebut2 lg.

the next day di teruskan dgn agenda menziarahi rumah org asli,seisi ceranah and ldk.kje aku ngan geng tukang msk menyediakan mknan tgh ari...menu special ayam msk merah...ptg pulak diadakan xtvt sukan dan penyampaian hadiah..

last day we all bf nasi lemak then diteruskan dgn acara bergambar,pemberian sumbangan n hadiah.time tu packing n go back home.

tqvm to all my frendz.

No comments:

Related Posts with Thumbnails