Tuesday, June 1, 2010

pewani day







first time lawatan pewani ke uitm perlis...motive ke sna utk perkongsian ilmu sambil jln2 di negeri perlis.suatu masa dlu aku melalui penglamn suka duka hampir 10 tahun..
nape yer aku nk ke perlis sdgkn every month aku akn ke perlis ziarah tok ngan wan.
this time aku teringin nk masuk uitm perlis sbb dh lma aku x jejak kaki kt ctu.

sambil bertukar2 pengalaman kami dibawa ker galeri diraja perlis.ini mmg first time aku masuk.aku ingt bagunan apa lah tepi istana ni rupanya galeri.tpi bukan suka2 bole masuk mesti ada permission kot.apa yg interesting nyer kt dlm tu pelbagai brgn istana di pamerkan.bole la berngan sekejap jd princess....layannnn

next lawatan ke ladang anggur.kmi di berikan taklimat bagaimana penanaman anggur ditanam mengikut time bila kita nk mkn buah tu.mcm menarik bunyi nyer tapi anggur x suka hujan sbb ia tumbuh dgn baik sekali time panas jer.

last lawatan ke pdg besr sambil membeli belah...jom kita perabih duit ye kekwn...

No comments:

Related Posts with Thumbnails