Thursday, August 13, 2009

wanita & kecantikan

hai i'm back.dh lma aku x buka blog...sibuk la sejak akhir2 ni.nk start type je ada je yg ganggu...so ari ni bole lah aku luangkan masa.ari ni aku nk cerita cikit psal 'LumiGlow'.
aku bru je beli ngan sorang student ni sbb dia dealer produk ni.disamping membeli leh jgk jd ahli dn tambah pendapatan.aku ni bkn tere bab bisness ni so saje ar aku try market mcm mna.
cerita psl cream ni aku tnya student tu...dia kta dh try pakai kt bwh dagu...phm2 je lah kan kwsn tu mmg ar like kuih lapis jgk la kan.dia buh cream tu ala2 light gitu time pg or time nk tido then dlm 3 days je dah x der...mcm best kn dgr...so sape2 yg nk ilangkan dagu berlapis tu bole lah try yer.bukan tu jer dia try pulak nk bg pipi tegang kan bukan buh kt muka tau tapi just kt urat tgn jer then esk nyer terus tegang.





1 comment:

::Kak Sambal:: said...

salam perkenalan,
baby tight dan legging yang comel dan cute...murah2 jer...
sila layari,
http://wwww.mamalyna-eshops.blogspot.com

Related Posts with Thumbnails