Saturday, August 22, 2009

~salam ramadhan~

selamat berpose kepada muslimin & muslimat.

kebetulan kita start pose pada 22hb kan time coti pulak tu..mlm tu kmi sahur berlaukkan ayam masak kicap jer...jd lah kan dr x der apa.x tau la apa rancangan utk weekend ni..kalu x pose tu pg2 dah kena wat breakfast...ni aku mengadap tv je lah ngan bdk2.huby aku sibuk dok mesin baju kotor yg bwa dr kl.tahniah utk huby aku yg berjaya merangkul kejayaan di pusat convensyen KLCC...nasib baik lah program tu before pose kalau tak buat rugi je pi jauh2 x leh nk mkn sedap2..hehehe
x sangka pulak huby aku tiba2 ajk balik kampung tgk tok ngan wan.aku pun laju je lah bersiap sbb aku dah rancang idea baik punya! korang tau tak??? jeng..jeng..jeng...aku nk ajk huby aku singgah kedai light & fan.ish aku btul2 xcited tgk mcm2 ada sampai x tau nk buat choice yg mna satu...
member2 suggest cari fan jenis KDK...mayb quality lg bagus lg pun jenama ni dah bertahun kan.light pulak ikut kesesuaian nk letak kt mna...pikir2 pas2 ambik fan je dlu...kmi just booking rm50 jer.mayb next year bru ambik.nasib baik sng berkira harga nya pun x mahal bole discuss lg.rasanya kami ambik semua brg letrik kt kedai tu jer...
sampai umh tok dh dkt magrib.juadah berbuka kami yg special ikan kerapu bakar,ikan pari msk asam,gulai daging ngan ayam percik...mmg terangkat abis lah...sayang sgt kt tok dia tau favourite cucu ksygn dia ni...alhamdulillah kmi dpt berkumpul berbuka bersama...

No comments:

Related Posts with Thumbnails