Monday, August 24, 2009

day3 berbuka

ari isnin cm besa aku start class dr pg sampai ptg.dah la posekan aku cukup bengang ngan perangai bebudak ni.dah la dtg lmbt pas2 kurang ajar ngn aku.mmg aku bengang gile ar...confirm aku failkan bdk tu.nasib ar kan dpt aku ni.time aku serius bole lak dorg ni gelak2 la main2 la...apa lah bdk zaman skrg ni..langsung x der respect...tu nk salah sapa!dh stop takat tu dlu mukadimah geram aku.

balik tu aku nk siapkan kje cikit.so mtk huby aku beli apa2 yg patut kt psr ramadan aka param.
masa aku sampi umh huby aku baik punya landing dpn tv.
time tu nk dkt berbuka dahh...

aku : pa beli per? (sambil cari2 ats meja,dlm freez n kt dapor)
huby : lahhh abg ingt ayg yg beli
aku : laaa mna ada kn org dah pesan tadi suh beli
huby : tapi awk kta tadi nk beli
aku : x per la kita mkn kurma je berbuka...nnti sya msk nasi (terus capai periuk nk msk nasi)
5 minit lps tu
huby : eh ayg nk buat pa tu
aku : msk lauk ar then pas2 bole lak dia tunjuk kt aku ats meja
rupa2nya dia kena kn aku siap sorok mknan dlm bilik lg.bengang tul aku.terus aku dush...dush...dush oooo mainkan sya yer...

aku mkn daging steak yg di cucuk dgn lada banggali,kentang,tomato and bwg.aku mkn daging jer yg lain2 aku suh huby ku perabihkan.

No comments:

Related Posts with Thumbnails