Saturday, August 1, 2009

discuss wif kptm

ari ni aku kena kje...nk buat cm ner dah bos suruh kena lah pi kan.nasib baik aku dtg awl pg sbb org dr kptm pun nk balik awl....tau tak kptm mna???rupanya kt kuantan.patut la dorg pun nk balik awl gak.pg tu mkn breakfast dlu then bru wat kje.nasib baik la ada nizam leh gak sembang2 psl lab ni.kalo aku sorang x reti gak aku nk sembg apa...discuss lebih kurang sbb dorg kolej bersekutu so byk kekurgn x mcm tmpt kita ni...so bersyukur la seadanya.kalo aku ditmptkn kt sna pun rsanya x sanggup...psl lab aku x byk yg nk kena terang psl lab aku general so x lah susah sgt compared lab nizam...padan muka dia kena citer lebih dr aku...dlm kol 12 kmi abis discuss pastu pe lg mkn laju2 then terus balik...huby aku dh call mtk buat nasi goreng...manja tul...nk tgu aku jugak....!ye lah ye lah nk buat lah ni...

No comments:

Related Posts with Thumbnails