Tuesday, October 21, 2008

i'm come back



i'm come back,lma x wat n3 bz beb....nk citer lah ckit kan.lps aku dpt tau nk kena interview 17hb lps jamuan raya fke...pe lg x sng duduk lah aku dah la x standby,blh jd giler nk study apa pun x tau.surat pun x dpt lg aku just tnya hani..then hani kta kena wat prezent ckit kt whiteboard oh noooo...walaupun 10 minute only tpi ttp mengecutkan perutku..so pe lg aku pun wat lah practise smpi hari yg d nntikan.time tu aku tawakal je lah.panel2 aku mmg killer lah.siap soalan maut je lah.aku calon yg ke-4.aku dah try yg the best just tgu result.klu ada panggilan interview ke-2 kira ada nasiblah.ptg tu juga aku dpt result.alhamdulillah aku d panggil.kali ni aku kena interview dgn dekan,pengarah n bos fakulti aku include timbln pendft sape lg klu ak en mokhtar zihin.so far semalam berjln ngn lancar.dan mimpi mlm ku terasa cukup indah....

No comments:

Related Posts with Thumbnails