Wednesday, October 29, 2008

cian kt mmbr aku

ni cite psl mmbr rapat akulah
pg tu cm besa ingt nk soru so contac
la mna2 geng yg lapor...
dah ada owg ajk mkn kt hotel jer
tpi cm mls lah pulak.so aku decide
kuar mkn ngn wani jer.dia pun nk pi
poly so kmi kuar dlm pkl 10am.
tup2 dgr2 citer linda dah masuk sepital
yan coz dah trun tanda ari isnin lps
so pe lg wani ni kelam kabut
coz 30hb dah nk prsentation project
nk x nk try wat rayuan pospone tpi
x leh jugak.wani kenalah wat sorang2 gak
tanpa linda.sian lah aku tgk dia masa
tu...dah la hardware ada kt umh linda pas2
board x siap lg.abg linda x leh nk antarkan
pulak selagi linda x bersalin.
mcm2 dugaan tul.sabar lah yer...Allah sedang
menguji tahap kesbrn umatnyer.


produk ana edar sdn. bhd


duta ana edar ust wan akashah & ustz siti nor bahyah


ptg tu ada ceramah ustz siti norbahyah,
aku ajk mmbr2 daftr awl ckit nnti seat
x der lak coz confirm ramai
yg berminat nk dgr ceramah psl kesihtn
nie.pewani panggil dorg bg pendedahan ttg
produk ana edar.bagus gak coz produk company
islam confirm halal.mcm2 ada nk tau buka lmn web
septg dgr ilmu serba sedikit then lps program
pakat2 bergmbr ngan duta ana edar.aku ni
tgk dr jauh je lah, wani sempt ambik sign autograph
lg buat pengubt hati yg tension sepg tadi.
aku doakn kwn2 aku success 4 prsentation esk...amin

No comments:

Related Posts with Thumbnails