Thursday, October 30, 2008

1st day invigilate

ari ni ari pertama exam dn ari pertama aku
kena jd invigilator.nasib aku lah kan dh kje
mkn gaji kenalah wat arahan dr semasa ke semasa
aku sign nma then bawa answer book pergi bkm
jauh nuuu.nasib lah kan.smpai sna budk2 dah penuh
tgu kt luar.aku bka econ then psg lampu.
elok 2,3 minit pas2 ketua dtg...pn noraini hotel
serius tu siot, mcm aku lak student.
then pas2 en azlan dtg,so ada lah teman
sembang aku.start exam pkl 9pg-12tgh
lma btui sampai nguap byk
kali lah aku.mana tahan
dok lma2 pas2 aku cri abah aku mtk
sebtl air.bdk2 yg ambik exam masing2
muka toya jer.concentrate giler,mna yg kenai
main sengih2 jer.nk tlg x leh dik oi...
dkt kol 12 mata aku automatik cergas
dh la perut tgh lapor..pas antr brg
semua then aku cri mmbr g soru
nasi ayam maksue kt car4.

No comments:

Related Posts with Thumbnails