Monday, October 27, 2008

boring giler

weekend aku x kemana just memerap kt umh
boring yg amat.tv wat hal ada dua tv smua masuk
kedai.dady lak kuar jugak p cuci keta then bwa tv
p kedai.yg aku stay kt umh ngn gegurl.
ptg 2 aku dh x tahan, aku ajk dady pi umh abah driver
dia wat open house so dlm pkl 2 aku antr lauk
kt adik2 then aku terus pi umh abah driver.
penat gak lah nk naik umh yg tangga bertingkt2
sampai kt ats tercungap2.apa lg sambar air ais
je la.pas2 rasa cam nk dok lma bukan apa nk mengdp
tv jer...mak buat bihun sup.aku mkn sepinggan
then aku tgk adik dh terlena, so pe lg kena balik la

mlm lps isyak ada open house kt umh aku.owg kuat
rukun tetangga.aku bwk lah adik sekali.menu yg
paling best sekali roti arab....siap tgu turn kt pakcik tu
coz nk yg panas2.mmg sedap lahhh gebu rotinya.
pas2 aku mkn mee kari ngn lemang.yg lain2 aku
bg owg lain mkn.mna larat nk lantak semua sekali
lg pun malu la...

lps mkn kenyang2 kmi blah la.kemas2 umh then
masuk tito.yeh yeh...bole bgun lwt lg coz esk cuti
lg.hapy deepavali.

No comments:

Related Posts with Thumbnails