Sunday, February 1, 2009

pindah??

betui ke nk pindah ni...x rasa smgt langsung...
aku x ler beriya2 sgt tapi aku kena gak lapor diri
kenalah jga reputasi kan nnti di kta dek owg
yg aku ni x bersungguh...so discuss dlu ngn abe aku
lebih kurang at last kmi decide bwa yg penting jer
cam bju kje,dapor,iron,toto,bantal,brgn dapur
serba sedikit.kt umh bru aku dah ada semua
tv kenalah bwk gak kalo dok mati kutu lah aku nnti
so punggah brg2 dlm keta,g tau neighbour dkt2 pas2 kami
gerak lahhh.smpi sna punggah bwk masuk umh lak
apa lg aku kerah adik aku tlg angkt...aku letak dlu
gegirls kt umh mk aku dlu..sng cikit aku nk buat kje
dah setel smua...turn aku nk masak lak...dgn serba
kekurangan aku masak ala2 gitu.yg penting ada nasi,
aym goreng, sayur sawi & kicap...itupun abe aku siap bising2
aku masak nasi sikit psl dia x leh nk tambahk lg.hikhik
mesti letih angkt brg...tu yg lapor sesgt...mlm aku
tido dah lwt gak siap lyn cite congkak dlu...so far
aku rasa ok buat setakat nie....x tau esk,lusa,tulat
nw,bulan dpn cm ner???

No comments:

Related Posts with Thumbnails