Friday, February 20, 2009

cucuk 1years

aku bwa zety cheakup mcm biasa,ari ni zety nk kena
cucuk.aku harap antibodi dia kuat...sekuat biskut tiger
apa kena mengenakan ??? ada coz zety suka bangat mkn
biskut tu dlu...dlu lah...skrg mkn jugak tpi dah x jd favorite
dahhh...kalo nangis kuat aku leh pujuk lg klo fever teruk la
aku nk ngasuh nnti.masa timbang tu nasib baik lah naik cikit
kalo tak mesti aku kena berleter dgn nurse...itupun zety still dlm
line kuning lg...nk buat cm ner dah dia x lalu mkn.aku rasa mayb
dia active sgt...tu yg mkn pun x mau.nurse tu tnya mcm2
perkmbgn zety.apa yg aku ingt dia tnya psl dah bole berjln sambil
pimpin tgn tak.....dah bole sebut mama...baba...buat 2 perkataan
cam ma cucu**susu aku x bape perasan lak...!nnti aku try dgr
bila dia ckp nnti.pas tnya itu ini zety pun get ready nk di cucuk.
pe lg menangis lah jugak!tpi kjp jer pas2 dia steady balik.aku rasa
zety tahan lasak sikit depend eisya yg lebih lembut perwtknnya...
apa pun hopefully aku mengharap ank2 aku sihat dgn cerdasnya..

No comments:

Related Posts with Thumbnails