Monday, February 23, 2009

Digital Photography Course

aku offer diri nk join course photographer dgn mmbr aku riy.ramai sgt yg minat so kmi ni
kenalah di tapis dgn cara hntr gmbr yg d shot sendiri then akan di judge by pengarah...ish
bukan sng nk cari idea...nk memenuhi kriteria!at last aku bg gmbr yg entah apa2 jer coz mmg x sempt nk ambik lg pun kje aku pun bertimbun...nk tau gmbr apa????





nilah hasil nyer bile ambik gmbr x pikir dlu..lu pikir lah sendri
x der motip!
aku punya gmbr kena ambik lg sekali.yg first aku hntar x berapa cantik..mmg pun lg pun gmbr tu ambik time pg gmbr nmpk cam blur ckit.nasib baik aku d beri peluang ke2 utk shot lg gmbr.korang nk tau gmbr apa...ceng ceng ceng...

gmbr semut ni riy yg shot....cantik kan i like it

lalat w/pun aku x suka tpi ko sumber inspirasi ku..dok diam2 sudah

ooiii ult gongok cam ner nk eja ni hentam je lah janji ada bunyi...punya susah aku nk shot psl dia terlalu aktif...tau la ko di anugerahkn byk kaki...plz dok senyap sat..

aku harapkan gmbr yg aku shot ni dpt di terima dgn seadanya...bole lah aku belajor cam ner nk shot gmbr dgn penuh kreative...

No comments:

Related Posts with Thumbnails