Friday, January 30, 2009

taklimt lorr

pg khamis aku dah sibuk2 cari nizam n pon nk study
TINA kt lab halim.pas study lebih kurang masing2 ada hal
then aku p dgr training equipment dr Agilent.aku, azwa n
hj hasnain je adooo yg lain2 entah x smpi pun smpi ke sudah
sian laaa company tu mai jauh2 nk demo equipment tpi yg
p dgr 3 owg jer..aku ni just memenuhkan qota jer...byk
brg geng comm so aku just tgk n lihat...end of the session
aku dpt ler bwk balik sebeg yg ada brochure,calender n
diary....sukeee sgt.bukan sng nk dpt free.ada gak benefit
yg aku dptkan.huahuahua...leh tyg kt owg!!niat x baik punya
then dlm kol12 aku p attend taklimt lak....cancel langsng
agenda utk ptg...dah la 2 ari kena dgr taklimt...x suka nyer
aku...apa nk buat dah nma pun arahan kena lah buat nnti
kena buat surat tunjuk sbb :(

beg yg aku dpt color merah gitu..

No comments:

Related Posts with Thumbnails