Sunday, January 4, 2009

~bad day ker???

sabtu lps owner umh aku mai umh....
huby la nk jumpa coz x puas ati pasai
pe nk naik kan sewa umh...!!kmi bngun awai2
kemas2 umh cikit then aku buat breakfeast tuk
budak2 huby lak pi market lerrr.tgu punya tgu dkt
pkl 12 baru dowg sampai...
aku mmg x ckp byk just angguk kn jer...(bukan apa
x puas ati la kan!) mls aku nk kta apa
aku bukan nyer tau bab sewa beli umh nieee
so confiuse lah biler owner umh kta anggaran dlm
140K...dah la huby aku beriya2 nk beli pas2 sesuka
ati pulak nk naik kan harga....ingt kmi ni cop duit ke
apa!!!warghhh cam diperkotak katikkn..
biler masuk kje aku try tnya mmbr2 yg dh beli umh
dowg prefer aku cari je umh lain...somewhere kulim...
entah lahhh aku kena pikir dlu..
another choice aku try isi form `rs' kot2 aku leh ganti
tmpt abah aku kan....but kena pikul tjwb ler kan...
now aku terpulang pada nasib....

No comments:

Related Posts with Thumbnails