Sunday, January 18, 2009

LPPKP~modul 1

dah lma aku x update kan....nk wat cm ner aku
dah semakin bz ngn keje baru
aku nie...mmg la penat tpi kena wat juga...klu x
byk benda yg akn tertangguh lg.
aku nk cite yg pg sabtu aku kena dtg keje utk
jd fasilitator utk student part 1..
aku smpai pg tu terus lapor diri then pas dpt
group '17' aku pun pergi ler ke bkm
2.15...student dah tgu pun...mula la aku rasa
gabra coz mata dowg smua tmpu kt aku
but aku try laaaa utk selindung kan nyer! so
aku buat xtvt bg dowg berckp dn x malu2
ngn aku...at the end dowg mmg best...lps ni
rasanya cm nk jumpa ngn dowg lg...
jap aku nk ingt nma yg masih tersemt kt ingtn
aku ni...yg paling aku ingt biler d owg ni
punya hobi tido...ddy,nurul,ema,bai,mai,laily....n
byk lg...jgn nakal2 k..

No comments:

Related Posts with Thumbnails