Monday, August 11, 2008

kursus YADIM

kursus dah lma tpi aku nk entrykan jugak kngn2 yg terindah heheh.aku pi ni pun sbb dah lma x berjln.alang2 aku nk berkursus aku berjln sma bole rehatkan otak yg sedia penat.mula2 cik abe x bg tpi aku pujuk sampai dia kta ok...yes2 berjya.nk smpai lumut mkn masa 2jam lebih.masa nak tgu boat smpai aku posinglah dlu snap dua.





smpi pangkor dah lwt ptg,kena dgr ceramah pertama.aku dok tgh2 dewan.cover line klu time x mengizinkan bole la aku lentok sebarang 2,3 minute.pengisian slot kursus yg pact but seronok coz ada kengkwn sehati sejiwa.ooo lupa lak aku nk inform aku pergi ni combain dgn budak2 maktab.muda2 belia gitu cikgu cekgi.laki n pompuan sama byk jek




ptg be4 nk balik keesokannyer...kmi pergi mandi kt pulau giam.aku ajk mmbr lain p sma.bole snorkling puas2 then bg mkn ikan.mmbr aku siap tapau roti nk bg kt ikan mkn.mmg seronok sgt...tpi kejap jek coz mlm ada program lg.kulit aku yg sng sunburn siaplah mesti merah padam mlm nnti.




masa nk balik tu x sempat nk berposing ngan adik2 yg sebilik ngan kmi.sempt posing ckit jek kt ats bot n jety lumut.jumpa lg ek atirah n t geng.bas kmi dh sampai...siap suh tgu jap coz x sempat nk shopping...aku pun beli lah apa2 yg patut...dn yg aku tension nyer psl x dpt nk beli beg anyam yg come gitu.
geram nyer erkkk....

No comments:

Related Posts with Thumbnails