Monday, August 18, 2008

futsal d Bola2

aku n then geng my girls fc wat friendly ngn pej tanah...
kmi set game dlm pkl6 ptg gitu...
pg2 aku dah ready bju pe nk pakai...aku pun teruslah capai bju
free adidas yg belang2 putih gitu...
ptg tu aku tumpng keta irah...
mula2 nk lari dr trafic jem alih2 tersilap jln lak so kmi mkn angin lah dlu
sampai sna dah lahh x tau jln masuk so main redah jek...nasib baik lah sampai
jugak kan...semangat giler nk main ni...
bukan pe :p exicited x besa main dlm kwsn tertutup, siap rumput kapet lg
maklum ler kmi kan besa main kt pdg simen jek hehehe...
lwan kmi x kurang hebatnyer...muda2 gitu so game pn start dgn aku,mila,sue,diana n maz
susun stratgik baik2 punyer kasik mng...masa aku main mcm nk jatuh jek...mmg licin lah agaknya kasut x sesuai gitu...so ada can la aku nk beli yg bru...
second half aku kuar bg mmbr lain lak masuk....so keputusannyer 10-3 chewah kami mng bergaya....x sangka kan.pasni leh wat fiendly lg.b4 nk gerak tu kmi pun b'gmbor lah dlu ngn geng2 pej tanah.....
muka comot btui...peluh + b'minyak tpi stedy control cun

No comments:

Related Posts with Thumbnails