Sunday, August 24, 2008

bbq umh mama

ptg lepas kenduri zety kmi adik beradik buat bbq
saje suka2 lma x bakar2 arang nie.ikutkan lg seronok
wat kt tepi pantai but keadaan x mengizinkan so
kmi deside wat dpn umh mama jek.
dkt pkl 5ptg aku ngn dady start bakar arang...
dady buh minyak masak yg aku pulak dok cilok getah
tayar.tau tak aku sental sapu punya, klu tak bukan
penyapu makcik cleaner..sng ckit nk buat pembkrn
terbuka hehehe...tgh dok perasap tup2 mai pak guard
ingtkan nk mara nasib baik dia ok jek..
sembang lebih kurang ngn dady
kemudian dia blah siap aku tapaukan pulut kuning
hehe bukan nk suh tutup rahsia tpi aku ikhlas..
yg tukang bakar aku, yg tukang mkn pun aku, yg tukar kipas dady,
yg tukang tgk adik aku si amil asyik dok belajor bwa moto nasib baik
x terguling2 ikutkan aku nk gelakkan aje..dah lwt ptg cikit bru lah
adek2 aku yg lain tlg.

aym bakar yg siap utk diratah

tgh dok bakar sempt lg nk posing

No comments:

Related Posts with Thumbnails