Sunday, September 5, 2010



nilah dia umh aku yg bakal siap x lma lg.skrg aku pi tgk dah naik lalang....entah biler nk dpt kunci.x sabar nk ada umh sendiri.boleh nk decorate sesuka ati.dok umh kerajaan nk tebuk dinding pun aku malas...ikut planning pemaju awl tahun dah leh settle tpi sampai nk dkt raya x dgr berita apa pun...

mmbr aku yg dah dpt kunci skrg sibuk perabihkan duit wat renovation...aku nnti cm ner la nk cekau duit.kalau aku ni byk duit kn sng.petik jari jer leh wat apa kita suka.berangan boleh lah yer..insyallah rezeki tu ada dimna2...ada duit leh la wat mcm2 tapi kalu x der pun x per janji psg meter api ngan air dulu then psg grill pas2 leh la nk buh lampu ngan kipas...xcited gak ni...teringin nk cat umh sendiri...nk buh color apa yer papa!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails