Saturday, September 25, 2010

miss u much



dh hampir seminggu aku rindukan zety yg dok kt kmpg.mama aku ambil sekejap buat peneman.sunyi katanya bila tinggal berdua je ngan abah aku.nk buat mcm mnakan dah anak2 smua dok jauh2.
sejak zety kt kmpg umh aku ni pulak mcm dah x ceria coz x der bdk kecik yg suka mengemas umh dan melalak.eisya je la yg dok bermanja dn wat hal.aku rasa eisya pun rindukan adiknya...besa adik akan sepah2 kn buku kakak pas2 usik2 kakak pas2 kakak pun nangis....hehehe mcm tu lah kalu dah berdua...setiap kali aku ambik eisya dr tadika mesti dia tnya kan adiknya bila nk ambik....serba salah pulak aku ni.
kalu aku rindu sgt aku call je mama tnya kan zety wat per...mama pun kta adik asyik meragam asyik nk berdukung jer.sian kt adik mayb dia pun rindukan kami kt sini.masa nk tinggalkan adik ari tu pun aku dah sentap...mcm nk oatah balik ambik adik balik..bukanya aku x biasa tinggalkan adik tapi kali ni lain pulak feelnya.mayb sbb keadaan aku yg x berapa ok kot...adik ibu ngan kakak rindu sgt kt adik...

No comments:

Related Posts with Thumbnails