Wednesday, May 27, 2009

my hero

kita bergambar dgn iqram dinzly...hensem kan mamat ni.abg aku cukup berminat dgn iqram ni tau dak psl apa...psl muka nyer ada iras muka abg aku eh ye ker...bukan aku kata org yg kata.lps2 org kta tu terus huby aku perasan macho ikut maskulin lah konon.aku x kisah...janji jgn ada sapa2 yg nk try menggoda...bakal menjadi habuan aku nnti. first time aku minat tgk muka iqram waktu citer dunia baru berlaku dgn anne..so cute sgt.last aku tgk citer matahari ....geli lah pulak bila dia berlakon lagak ngeri sbg gay!!! skrg huby aku dok sibuk2 nk cari bju mcm iqram lak..mampos lahh aku mna nak cari...confirm mahal lahhh x caya kita tgk nnti.

2 comments:

Anonymous said...

yeke????
aku tgk tak sama pun????
perasan la tu........

Anonymous said...

heheheh....

Related Posts with Thumbnails