Thursday, May 28, 2009

mood down

ari ni aku rasa badan betul2 x sihat...pening+flu+btuk2 lg...mmg sakitla satu badan.aku bujet nk mc jer tpi bila ingtkan kje x siap lg aku gagahkan juga dgn harapan 2,3 jam lps lyn panadol active5 aku bole sambung wat kje..ala cikit je allah bru nk uji btui tak!kenalah kuat semangat cikit.ishhh kalo ada huby leh lah manja2 gitu tpi rasanya mlm kot bru sampai umh so kena lah bersendirian dlu.masa kuar lunch aku nk cari sup jer tekak mmg dah perit sgt mmg mkn apa x der rasa agak2 leh rasa sejuk ngan panas jer.kt mna yer nk mkn sup nie...jommm kita serbu foodcourt permtg pauh.sekali kt sna aku jumpa ngan geng poly linda dgn ida.mmg lma tak jumpa...mcm dirancang2 lak.bru 2 ari lps aku main msg ngan ida.sekali berjumpa lah pulak...ada jodoh lah tu kan nk gosip2.hehehe!

No comments:

Related Posts with Thumbnails