Sunday, November 23, 2008

jom heboh @ btu kwn



aku ngan eda pergi jom heboh merempit jer...itu pun huby aku mcm rela x rela je aku pergi.aku kan degil cikit still nk pergi gak.dah tau aku ni suka pergi pas2 x mau bwk so aku pergi sendiri lah.nasib baik gak sampai...tawakal jer...aku beli susu dutchlady, brg2 silkygirls, jajan2 then tgk show group onenationmc best betui...dah la tgh panas waktu tu...x tahan kulit aku ni mula la nk burn. payung lak x bwk.so aku jln selamber pakai helmet.pedulikkk...

pas pekena bihun sup kmi pun balik...ptg tu pulak kmi pergi mandi kat kolam air panas ulu lenggong.jauh jugak lah traveling tu.kira first time aku pergi.waktu kmi smpai dah masuk magrib so solat dlu pas2 beli tiket sorang rm4 then cari port.aku mandikan zety kt kolam bebudak.zety ok jer tpi eisya jenuh aku paksa.mayb dia rasa air tu panas cikit so dia mandi tepi2 jer.dkt pkl 10 kmi gerak balik.mmg berpeluh abis lah...

No comments:

Related Posts with Thumbnails