Monday, November 10, 2008

~cinta manusia~

~~Jangan cari cinta manusia,ia penuh dengan penipuan,kekecewaan,dan tak kekal..Tapi carilah cinta Allah..tiada penipuan,tidakkan pernah mengecewakan..itulah cinta abadi..Cinta yang diredahai..~~

menarik ayat ni.cinta manusia cinta datang dan pergi tapi cinta ALLAH SWT kekal tuk selama2nya.ia takkan menghilang sampai bila2 tp kenapa ada yg sanggup berlinangan airmata hanya kerana seorang manusia.

aku terbaca ayat nie.biler d pikirkan balik mmg btul kan.mna taknyer masa sekolah dlu aku dah couple.pas2 bercinta bagai nk rak ending nyer aku wedding ngan owg lain~hubby aku la~
nasib aku baik biler b'temu dan berjodoh dgn nyer...
sesungguhnyer hanya Allah saje yg tahu betapa beratnyer kehidupan yg pernah aku lalui.

No comments:

Related Posts with Thumbnails