Monday, September 15, 2008

shoping looo kitaorg

weekend aku rancang nk shoping bju
utk 2 bebudk tu.rasanya ada sale kt
pacific.so aku decide nk pi beli ari ahad
je coz sabtu dady dh sound nk kuar
pi servey car seat baru utk kereta
ksyngn nyer.last2 price dah naik so
dady frustlah jugak nk sambar car seat
idaman nyer.nmpk nyer dady sabar
lah yek..nnti kita try tgk tmpt lain
lak.

nk jadikan cite kmi kuar ari ahad
dlm pkl 11am.direct terus pi
pacific.keta x lah byk sgt tpi 2,3
round gak lah nk cri parking yg terdekt
bukanyer mls nk jln but nk bwa 2
bebudk tu bukan senang.yg besa wat hal
besanya eisya...dok meragam nk naik
stroller adik.nasib baik adik mood ok
jek,aku belanja rm180 plus minuse utk
dorg.huhhh mmg grant giler lah
bju bdk2 nie aku pun rambang
mta nk wat pilihan semua cantik2
dah la 50% discount so pe lg aku rembt
brant pooh **ala yg gmbr bear tu
pas setel2 byr kmi decide nk cri baju
melayu dady lak.so terus gerak pi giant
smpi sna x der lak color nyer.alih2 aku
beli brg nk wat kuih je.ingtkan nk balik
je tpi dady pusing lak kt roadwok tmn
selat.kt ctu pun x der color tu.ish mna
nk cri ni mmg dh bahang giler kt ctu adik
pun mulalah nk meragam, sat adik yer
sian kt dady ala2 frust gitu.on t way nk
balik tu dady singah lak kat tapak ekspo
wahhh mcm byk choice but hampeh x der gak.
erghhh letih nyer nk cri.entah cm ner dady
pulas stering pi kulim lak.ni klu x der gak
mmg la x der rezeki dady nk pakai color
seragam ngn kmi.alhamdulillah jumpa gak
punya lah jauh dok cri.rupanya d cni kau
berada.hehehe bru lah kmi blik ngn sng ati
dn keletihan giler tahap gaban...
janji happy

No comments:

Related Posts with Thumbnails