Tuesday, September 9, 2008

pasar ramadhan

bila jam dah masuk pkl 4.30 ptg smua org
m'bzkan diri mencari juadah berbuka
puasa.termasyuk lah aku...nk buka apa yek
of course aku cari benda2 yg jarang
aku mkn kan.dr 1st ramdhan sampai
9 ramadhan juadah yg paling aku
suka nasi kerabu...sedap oooo.
dah 2 tmpt aku try kt perda & tmn pauh
rasa lebih kurang sama je.entah2 satu
company,mna lah aku nk tau bukannyer
aku rajin mulut nk tanya kan.
gambo x sempt nk ambik mayb
lain2 kali aku buh.
kuih lak aku x kisah...but aku jarang beli
coz my mum mesti tapaukan kuih utk aku
& dady.kdg2 karipap or donat.
smlm aku beli cucur udang campur.
saje nk try lg pun gerai pakcik tu x ramai org
so aku decide beli je lah dr x der apa.
sekali aku rasa sedapla kuah kcang dia.
mmg meletup abis..eeeeiiii cm nak beli lg
je..dady pun suka.kira citarasa kmi sama la kan
so pe lg ptg ni aku cari lg.

No comments:

Related Posts with Thumbnails