Monday, March 26, 2012

Peruntukan bulanan~sumplement



ni lah sumplement and regular penjagaan kesihatan...

1.kismis
yang ni aku beli masa program perubatan islam.untuk menguatkan ingatan dan gangguan makhluk halus.baik di amalkan.just mkn 7 biji sehari.

2.propolis
brand ni aku beli dengan avail.bagusnya nya madu ni bila ank aku flu or fever cpt jer sembuh.lg pun bagus untuk penjagaan kesihatan dalaman or luaran seperti sakit kulit.

3.i-kids
sejak eisya dah start sekolah aku terpikir sumpelement apa nk bg utk kecerdasan otak.at least dia dpt tumpukan perhatian time belajar.aku pn tumpang mkn utk menguatkan tumpuan dn ingatan...

4.cleanser n mousterizer marykay
aku nyer pencuci muka dan pelembap muka.penjagaan kulit muka pn penting gak sbb ia mencerminkan ketrampilan yang lebih yakin.

total up almost rm300.alhamdulillah selamat menggunakan sebaik mungkin.
jgn lupa juga saving utk hari tua...

No comments:

Related Posts with Thumbnails