Wednesday, September 28, 2011

raya 2011



dahh lmanya aku x terjah blog....windu lak nk mengarang hehehe...mcm la byk masa kan...hemmm masih belum terlambat aku nk ucapkan selamat hari raya buat kwn2 yang rajin terjah blog aku ni...semoga kita saling berkongsi cerita dn idea...

this time aku beraya dgn bby bru eryna farisyia...as usually aku akan rya di perlis dlu then raya ke3 bru gerak ke perak.nk dijadikn cerita time tu sna sni jln jem huhuhu mmg seharian aku dlm kereta...jem amat ler teruk yer...
raya kali ni kmi decide tema color peach and meroon but huby x sempt buat bju maroon so pakai ler bju yg mna ado...budak2 kmi just beli kt kamdar....even goverment bg bonus aku just beli bju anak2 jer...skrg nie mna nk dpt murah2 semuanya mahal...lg pun raya utk anak2...huby ngan aku just perlu bujet utk duit raya, tol ngan minyak...itu pn siap wat kira2 lg...harus lah kan kta belanja berhemah....

No comments:

Related Posts with Thumbnails