Monday, May 23, 2011

new born



today aku on9 di rumah...ari ni dh masuk ari ke-21 aku berpantang...aku apply 90 hari..fuhhh byk ari lg aku leh bercoti horeyyyy...ni lah bby aku yg ke-3 di beri nma eryna farisyia...dady nya yg create...sedap tak???mayb aku panggil eryn or risya or adek jer...blom serasi lg...kdg2 aku tersasul gak...

apa ek nk dikongsikan...tentulah saat2 kelahiran bby ni kan...
ikut kan due dlm buku merah 29 april tapi masih blom ada tanda2 lg.aku still masuk kje cm besa.aku masih berjln sna cni lg slagi kuat kaki melangkah hehehe teringin mkn mcm2 semua aku sebat selagi perot kta 'bole masuk lg niee'...last aku mkn vegt. desert+mayonis...mmg terangkat abis lahhh 'slurppp' terasa sampai skrg....telan liur je lah kan skrg...

aku tgu 1st mei labour day pun bby still blom nk kuar lg...esknya 2nd mei aku tekad nk scan coz risau gak kalu air ketuban kurang and bby dh kurang gerak...aku discuss ngan huby dolu sma ada nk g goment or private hosp...at last aku choose private biarlah berabis duit pun janji huby leh sma2 time aku bersalin nnti n yg penting aku selesa..ikutkan doct nk masukan ubt ptg tu tpi pospone psl doc kena handle pesakit yg operation...mlm tu aku siap mkn bubur mcd utk lapik perot..

pg 3rd mei doc msk ubt...induce lg lah aku ni sbb still buka 4cm jer...bila dh msk ubt pe lg rasa sakit mula la terasa mcm nk patah pinggang ni..huby dok sblh jd mangsa....alhamdulillah kol 11.58am bby aku lahir...comel n chuby...mama abah n nenek dtg kol 12tgh ari...mama kta bby aku kali ni lain cikit...x mcm eisya n zety...sma2 lah kita tgk nnti....nk muka cm aku ke or dady nyer...

almk bby dh bgun aku stop dolu....

No comments:

Related Posts with Thumbnails