Sunday, February 20, 2011

sakit mata






mmg x bole lupa lah saat2 aku aku kena admit kt KPJ disbb kan sakit mata ada infection...first time lah aku kena sakit mata ni...x sangka nk jd teruk cm ni....mula aku ingtkan 2,3 ari dah lega tapi almost 1 weeks still cm tu gak yg bestnyer mcm2 petua aku buat buh susu ibu lah,minum air teh bunga lah, mcm2 lah aku try tpi x berhasil.mata aku makin mengecil,bengkak then berair....habis berkotak tisu aku guna..at last terperuk la aku kt KPJ hampir seminggu.tinggal la huby ngan bdk2 kt umh...kje aku lak mkn tido jer...dah x leh wat apa...yg x tahan tu time water drip ikut tgn....fuhhh sakit ooo...dah bengkak belah kanan kena lak cucuk belah kiri....uwekkkk mcm nk nangis pun ader....syukur la aku sembuh jgk akhirnya..alhamdulilah.

No comments:

Related Posts with Thumbnails