Saturday, January 16, 2010

faMILy day UsMb

this 1st time aku join family day officemate huby aku.b4 ni aku x perna ikut pun.
lg pun aku rasa huby aku mesti nk rasa bersoloan kn.mulanya mls nk g pas2 dh ramai geng2 ibu so aku pun ikut je lah...tau je la kan biler dh ada anak...masa byk kt ank jer so xtvt x dpt nk join sgt.venue pilihan dorg ni kt tambun...aku dh pernah p lah...kira 2 nd time lah aku bermandian di tambun.bertolak awl pg berkumpul nk naik bas beramai2 bru meriah kn.yg penting save x kuar duit minyak n tol...

fida & husbn...ina & husbn...aku & husb...mna yg lain ni.plannig awl pg tpi ada gak yg lmbt.besa lah kan..hemmm tgu je lahhh.lapor gk perut ni,tahan sat...pas2 ambik roti sapu jem kunyah laju2..


bacaan doa sebelum bergerak....aku dh ada ats bas.geng huby aku naik van


view di lost world of tambun...cantik sgt mcm kt real beach....see pokok kelapa tu..


skuad bersiap sedia menolak brg masuk ke pintu belakang...geng harimau kumbang!!


azri announce suruh bergerak masuk...mknan x leh bwk masuk dlm...kena beli kt dlm jer..



berduaan bergmbr di sebalik ank sapa entah!!mna ank aku ni

No comments:

Related Posts with Thumbnails